بهترین زمان ورزش روزانه - فوردی پرو

روزانه چه موقع بهترین زمان ورزش هست؟

اینکه بهترین زمان مناسب برای انجام حرکات ورزشی روزانه دقیقاً چه زمانی است، پاسخ مشخصی ندارد و در مورد آن ادعاهای زیادی مطرح شده است.برخی اینطور مطرح کرده اند که روزانه بهترین زمان ورزش ، صبح و قبل از صرف صبحانه است چون باعث می شود چربی بیشتری سوزانده شود. ادعای دیگر این است که بعد از ظهر و یا عصر بهترین زمان می تواند باشد چون قدرت و توان بدن برای انجام حرکات سخت بیشتر خواهد بود.

در ادامه ما به بررسی روزانه چه موقع بهترین زمان ورزش هست؟ در فوردی پرو می پردازیم با ما همراه باشید.

هميشه يک دنيا بهانه داريد که اول صبح براي ورزش کردن از خواب بيدار نشويد. اول صبح از خواب ناز بيدار شدن و با خواب آلودگي جست وخيز کردن و بالا و پايين پريدن، انگيزه قوي مي خواهد که خيلي ها آن را ندارند، به همين دليل بسياري از افراد ورزش کردن را به زماني که از سر کار به منزل باز مي گردند موکول مي کنند، زماني هنگام غروب خورشيد که ديگر از خواب آلودگي صبحگاهان خبري نيست. ولي اگر واقعا به دنبال رسيدن به تناسب اندام نباشند خستگي کار روزانه بهانه خوبي براي شانه خالي کردن از نرمش هاي روزانه است. محققان به دنبال راه هايي هستند که به هر بهانه اي هم که شده، مردم را به ورزش کردن و رسيدن به تناسب اندام تشويق کنند.

بهترین زمان ورزش روزانه - فوردی پرو

درباره زمانی که ورزش میکنید، بسیار نادر است که مردم هنگام شروع آن را در نظر بگیرند و هر نوع برنامه ورزشی خاصی را تمرین میکنند. مردم زمانی ورزش می کنند که برایشان مناسب باشد و بتوانند به درستی انجام دهند .

بهترین زمان مناسب برای ورزش روزانه ، صبح است یا عصر؟

زمان مناسب برای ساخت عضله :

کلید ساخت و تعمیر عضلات تستوسترون است از آنجایی که تستوسترون در حدود 8 صبح به اوج تولید خودش می رسد و در طول روز کاهش می یابد، بهترین زمان برای ساخت عضلاتتان، تمرین در صبح است.
بهتر برای کاهش چربی :
ورزش کردن زود هنگام و قبل از اینکه بدن شما فرصتی برای پردازش هر نوع غذایی داشته باشد، حالت سوزاندن چربی بدن را فعال خواهد کرد و از سلول های چربی به عنوان انرژی برای تأمین انرژی استفاده خواهد کرد.

زمان مناسب تقویت خلق و خو :

ورزش روزانه باعث افزایش سطح سروتونین می شود. با تمرین در صبح، می توانید خلق و خو خود را به طور قابل توجهی برای بقیه روزتان بهبود ببخشید.

اجتناب از جمعیت و استفاده از فضای خلوت :

هیچ چیز بدتر از ورود به ورزشگاه و خالی پیدا کردن وسیله مورد نظرتان نیست. با ورزش کردن در زمان طلوع خورشید، آزادی بیشتری برای حرکت در اطراف سالن، بدون هیچ مزاحمتی خواهید داشت. این زمان ورزش کردن برایتان عالی است اگر شما تازه وارد هستید و اعتماد به نفس اینکه در جلو جمعیت تمرین کنید را ندارید.

افزایش انرژی روزانه :

خوب بودن در اولین چیزی که در روز انجام می دهید، می تواند سطح انرژی شما را برای بقیه روز افزایش دهد.

اثر عادت سالم دومینو وار:

روز خ%D

دیدگاه ها بسته شده اند.