لاغری شکم و پهلو - فوردی پرو

بهترین ورزش برای لاغری شکم و پهلو

علاوه بر تناسب اندام، آب کردن چربی‌های شکم و پهلو نقش مهمی در سلامتی ما دارد. خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت، سکته و برخی انواع سرطان در افرادی که چربی شکمی دارند بسیار بالاتر است. به همین دلیل ما در این مقاله از فوردی پرو قصد داریم تا شما را با بهترین ورزش ها‌ برای لاغری شکم و پهلو آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

راه رفتن خرچنگ

این تمرین مختصر، میان‌تنه‌تان را حسابی به چالش می‌کشد! فواید این تمرین خیلی بیشتر از آنی است که فکرش را بکنید و به همین علت بسیاری از ورزشکاران این تمرین را انجام می‌دهند؛ درست مثل بچه‌ها! تقریباً تمام تمرین‌هایی که برای میان‌تنه انجام می‌دهیم، بر پایه‌ی قرار گرفتن روی زمین هستند.

عضلات سرینی، کف دست‌ها و کف پاهای‌تان روی زمین باشد، به کف دست‌ها و پاها فشار بیاورید تا باسن‌تان بالا بیاید تا جایی که بدن‌تان فُرم یک خط مستقیم از زانوها تا میانه‌ی کمرتان را بگیرد. این خط مستقیم را حفظ کنید و با گام‌های متناوب و با کمک دست و پای راست و دست و پای چپ راه بروید.

ورزش لاغری شکم : حرکت پل

روی زمین دراز بکشید و زانوهایتان را خم کنید. دستانتان را صاف در کنار پهلو قرار دهید. عضلات شکم را منقبض کرده و باستان را تا جایی که هم تراز با زانوها و شانه هایتان شود ، از روی زمین بلند کنید. تا جایی که می توانید در همین حالت بمانید.

ورزش کرانچ یا دراز نشست برای شکم:

هیچ چیز چربی شکم را بهتر از کرانچ آب نمی کند پس بهتر است بدانید که هیچ چیز مثل حرکت کرانچ باعث لاغری شکم نمیشود. با توجه به گزارشات برخی از متخصصان تناسب اندام این بالاترین رتبه را در میان ورزش های چربی سوز دارد.

ورزش برای لاغری شکم و پهلو - فوردی پرو
روی تخت دراز بکشید و زانوهایتان را خم کنید و کف پاهایتان را روی زمین قرار دهید. دست هایتان را بلند کنید و بعد آن ها را پشت سر بگذارید. همچنین می توانید آن ها را روی سینه تان نیز قرار دهید. نفس عمیقی بکشید.
وقتی بالاتنه را از روی زمین بلند می کنید, باید نفس خود را بیرون دهید. دوباره وقتی به پایین خم می شوید, نفس بکشید و سپس نفس خود را بیرون دهید.
اگر شما مبتدی هستید در هر ست 10 بار انجام دهید. هر روز باید دوتا سه ست کرانچ بروید.

تخته روی توپ

روبروی یک توپ طبی زانو بزنید، لگن و عضلات شکم را روی توپ قرار دهید. دست ها را جلوی خود روی زمین قرار دهید و آنها را به حالت راه رفتن تکان دهید تا توپ روی ران ها حرکت کند. وقتی بدن کاملا صاف شد (قوس کوچکی در کمر باید باشد) و متعادل بودید، این حالت را برای ۳۰ ثانیه نگه دارید. تمرکز کنید که شکم خود را بالا نگه دارید و ران ها را منقبض کنید.

پیاده روی ورزشی موثر در لاغری شکم

تمرینات هوازی یکی از بهترین روش ها برای س%D

دیدگاه ها بسته شده اند.