انجام فعالیت های ورزشی در زمان شیوع ویروس کرونا - فوردی پرو

ویروس کرونا: آیا انجام ورزش های سالم بیرون از منزل امری خطرناک است؟

فعالیت های ورزشی در بیرون از منزل در هوای تازه بسیار برای سلامتی ما مفید است اما آیا این امر در دوران شیوع ویروس کرونا نیز صادق است؟ برای پاسخ به این سوال، حتماً این مقاله از فوردی پرو را بخوانید.

برای آخرین توصیه ها در زمینه تناسب اندام و عاشقان ورزش در این دوران خاص صحنه را تصور کنید. یک بعد از ظهر ملایم در آسمان شهر بن نسیم خنکی بر روی رودخانه راین می وزد، موج های ریزی را خلق می کند که نور زیبای خورشید را انعکاس می دهند. در ساحل، جوش و خروش زیادی برقرار است. عابران کیف به دست، افراد اسکیت باز، وزشکاران و دوچرخه سوران که در کنار رودخانه به فعالیت مشغولند. برخی دسته جمعی به فعالیت مشغولند و برخی تنها هستند.

برخی از افراد توصیه های مقامات را جدی می گیرند و فاصله های اجتماعی را رعایت می کنند اما گاهی اوقات اینقدر شلوغ است که فضای کافی برای رعایت فاصله اجتماعی نیست از این گونه صحنه ها در سرتاسر آلمان بویژه در شهرهای بزرگ را بسیار می بینیم انگار که نه انگار ویروس کرونا شایع شده است.

هوای روح بخش بهاری بسیار وسوسه کننده است و افراد زیادی می خواهند که وقتی از سر کار بر میگردند خانه به پارک بروند پاهایشان را دراز کنند وکمی هوای تازه استنشاق کنند قرار بود هوای پاک برای سلامتی مفید باشد درست نیست؟

آیا ورزش کردن در فضای بیرون از خانه در این شرایط توصیه می شود؟

این امر بسیار به این که شما در کجا زندگی می کنید بستگی دارد. در سرتاسر جهان، قوانین مربوط به فاصله گذاری اجتماعی متغیر است. در اسپانیا، ایتالیا، هند و اسرائیل هیچ کس اجازه venture در فضای بیرون را اصلا ندارد، حتی اگر شما بخواهید خودتان تنها برای یک پیاده روی به بیرون بروید. در این کشورها، پلیس دوندگان یا دوچرخه سوران را توبیخ می کند و آنها را به خانه شان بر می گرداند.

انجام فعالیت های ورزشی در زمان شیوع ویروس کرونا - فوردی پرو

برخی کشورهای دیگر مثل بلژیک و آلمان منطقه باواریا ، افراد اجازه دارند که در فضای مختص خودشان ورزش کنند به شرط اینکه خیلی از خانه هایشان فاصله نگیرند. فرانسه و انگلستان هم قوانین مشابه دارند. در انگلستان یک ورزش در یک روز- مثل دویدن، پیاده روی یا دوچرخه سواری- به تنهایی یا با افراد نزدیک خانواده تان بلامانع است.

در کشورهای دیگر مثل سوئد، هلند و آلمان، انجام تمرینات ورزشی به عنوان یک ابزار برای حفظ سبک زندگی سالم در نظر گرفته می شود به همین علت انجام تمرینات ورزشی بلامانع است. اما انجام تمرین

دیدگاه ها بسته شده اند.