بهترین میوه ها برای افزایش حجم

بهترین میوه ها برای افزایش حجم

در ورزش بهترین میوه ها برای افزایش حجم ، شهرت بدی دارند زیرا بسیاری معتقدند هر ماده غذایی سرشار از قند باعث ذخیره چربی می شود. با این حال، انتخاب هوشمندانه برخی از میوه ها می تواند برای فردی که می خواهد اندام خود را بهبود بخشد، بسیار موثر باشد.

 

سیب

مطالعات اخیر نشان می دهد که پوست سیب دارای یک جزء به نام اسید اورسولیک است که باعث افزایش چربی سوزی و افزایش توده عضلانی می شود. سیب با شاخص گلیسمی پایین تر از سایر میوه ها، قبل از تمرین ایده آل است.

 

موز

یکی از پر کالری ترین میوه هاست. آنها را برای صبحانه بخورید تا گلیکوژن ماهیچه ها بازیابی شود و تجزیه عضلات متوقف شود. همچنین می توانید آن را بعد از ورزش با شیکر پروتئینی خود مصرف کنید تا ذخایر انرژی بازیابی شود. موز منبع عالی پتاسیم است، الکترولیت مورد نیاز برای انقباض عضلات.

 

زغال اخته

زغال اخته دارای قدرت آنتی اکسیدانی بسیار قوی است. زغال اخته یخ زده بخرید و از گذاشتن مقداری آن در شیکر، بلغور جو دوسر یا پنیر خود تردید نکنید.

 

آووکادو

از بهترین میوه ها برای افزایش حجم آووکادو است چرا که، این میوه سرشار از فیبر است و حدود 13 گرم در هر آووکادو فیبر موجود است. افرادی که از رژیم غذایی با پروتئین بالا پیروی می کنند، اغلب فیبر دریافتی کافی ندارند. فیبر افزایش قند خون را کاهش می دهد و توانایی ذخیره چربی را کاهش می دهد. افزودن فیبر در صورت امکان بسیار مهم است. آووکادو همچنین منبع ممتاز اسیدهای چرب تک غیراشباع است.

 

هندوانه

این میوه با طراوت منبع خوبی از سیترولین، اسید آمینه ای است که در تولید اکسید نیتریک (NO) نقش دارد. بدنسازان NO را دوست دارند زیرا جریان خون را در ماهیچه ها بهبود می بخشد و اجازه می دهد تا مواد مغذی و عوامل آنابولیک را تامین کند و علاوه بر آن باعث احتقان شدید عضلات می شود.

 

کیوی

وقتی از مردم بپرسید کدام میوه غنی ترین ویتامین C است، بسیاری می گویند که این میوه پرتقال است. در واقع، کیوی منبع بسیار مهم تری از ویتامین C است. این به از دست دادن بافت چربی کمک می کند، زیرا برای سنتز کارنیتین، مولکولی که به اکسیداسیون چربی ها معروف است، ضروری است.

 

فواید میوه‌ها برای ورزش

در بدنسازی برای به دست آوردن نتیجه، اتخاذ یک برنامه غذایی مهم است، انتخاب غذاهای مناسب به شما امکان می دهد به اهداف خود برسید. اکثر بهترین میوه ها برای افزایش حجم، کم کالری هستند، که فیبر و آب آن ها باعث افزایش سیری می شود. آنها بسیاری از ویتامین ها و بسیاری از مواد مغذی ضروری را در طول یک برنامه بدنسازی مانند سبزیجات فراهم می کنند. این به کنترل استرس اکسیداتیو کمک می کند. بنابراین حذف میوه از رژیم غذایی ایده خوبی نیست. فروکتوز موجود در میوه ها یک قند طبیعی است. فروکتوز در حین ورزش برای تامین انرژی سوزانده می شود.

شما می توانید آنها را بر اساس محتوای پروتئین و ارزش انرژی آنها انتخاب کنید.

مزیت دیگر میوه ها این است که به تنظیم PH بدن شما کمک می کنند، اکثریت زیادی از میوه ها بازی کننده یا قلیایی هستند. مبارزه با التهاب، دمینرالیزاسیون و کاهش سرعت متابولیسم بسیار مهم است.

دیگر تردید نکنید، میوه ها را در برنامه غذایی ورزشی خود بپذیرید.

به لطف یک رژیم غذایی سالم، عضلانی‌تر، پرتوان‌تر، لاغرتر، زیباتر، آرام‌تر، با اعتماد به‌نفس‌تر، باهوش‌تر و شادتر شوید.

 

 

نتیجه گیری:

اگر کاهش وزن به سادگی «بیشتر ورزش کنید، کمتر بخورید» بود، همه مشکلات را حل می کردند! اما در حقیقت اینطور نیست. نکات و راه حل هایی را لازم است که بیاموزید که برای بهینه سازی نتایج شما کار می کنند که خیلی امیدوارتر شوید! چه به دنبال کاهش وزن سریع برای سلامتی، ظاهر یا دلایل دیگر باشید، یک راه درست و یک راه اشتباه وجود دارد. در فوردی پرو، ما فقط به راه درست برای ایجاد موفقیت بلندمدت و کنترل زندگی و بدن خود توسط شما پیش می رویم. همیشه لازم است تا برای پیشرفت و نتایج مطلوب معتدل تر و سالم تر غذا بخورید.

برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

در حال بارگیری کپچا ...