بهترین ورزش ها برای کاهش وزن

بهترین ورزش ها برای کاهش وزن

شما می خواهید برای کاهش وزن ورزش کنید، اما فکر می کنید بهترین ورزش برای کاهش وزن چیست؟ آیا شما هم می خواهید بدانید بهترین ورزش برای کاهش چربی به خصوص چربی های شکمی چیست؟

بهترین ورزش برای کاهش وزن، ورزشی نیست که شما فکر می کنید. حتی حاضرم شرط ببندم که تا به حال در موردش نشنیده اید. اگر به دنبال تمریناتی برای کاهش وزن سریع و ساده در خانه و بدون تجهیزات هستید؟ دقیقاً به عنوان بخشی از رژیم لاغری، در اینجا چند تمرین برای انجام دادن در خانه آورده شده است. ساخت آنها آسان است و نیازی به تجهیزات پیچیده ندارند و بالاتر از همه، آنها باید برای کاهش وزن ترجیح داده شوند.

 

برای کاهش وزن باید با توجه به تغذیه ای که داریدشروع کنید، اما از آنجایی که محروم کردن خود برای تغذیه دشوار است، رژیم غذایی به تنهایی کافی نیست. در ابتدای رژیم کمی وزن کم می کنیم و بعد اصلاً وزن کم نمی کنیم زیرا بدن به آن عادت می کند. برای راه اندازی مجدد دستگاه، لازم است تمرینات تناسب اندام بکار گرفته شود. ورزش همچنین به شما این امکان را می دهد که به اندازه کافی بدون کالری اضافه غذا بخورید. ترکیبی از تمرینات کاردیو و قدرتی بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت.

 

 

تمرینات مد روز را با تمرینات موثر اشتباه نگیرید

وسایل خرید خانگی هرگز باعث کاهش وزن یا صاف شدن شکم شما نمی شود. هر چیزی که به شما می گویند را باور نکنید. وسایل خرید خانگی هرگز باعث کاهش وزن یا صاف شدن شکم شما نمی شود. برای کاهش وزن باید فعالیت داشته باشید، هیچ تخفیفی هم ندارد. ممکن است روی گران ترین دستگاه سرمایه گذاری کنید اما اضافه وزن تنها زمانی از بین می رود که انرژی مصرفی شما بیشتر از غذای دریافتی باشد.

 

به یاد داشته باشید که اگر می خواهید کار کنید، همه وسایل گران قیمت خود را با یک رژیم غذایی و تمرینات واقعی در خور نام همراهی کنید!

 

چگونه ورزش می تواند به کاهش وزن و چربی شکم شما کمک کند

برای کاهش وزن دائمی و کاهش چند کیلو اضافه وزن، با چیزی که می خورید شروع می شود. شما باید یک رژیم غذایی سالم، غنی از چربی و فیبر و کربوهیدرات کم داشته باشید. شما باید قندها و به ویژه شکر تصفیه شده محصولات صنعتی فوق فرآوری شده   را به طور ضروری محدود کنید. با این حال، خوب غذا خوردن کافی نیست. شما باید ورزش کنید

این به شما این امکان را می دهد که متابولیسم خود را افزایش دهید و بنابراین بدن شما کالری بیشتری می سوزاند، شکل شما را تراشیده و اصلاح می کند. اگر می خواهید تناسب اندام و سالم بمانید، مهم است که به طور منظم ورزش کنید. در واقع، داشتن شرایط بدنی خوب می تواند خطر ابتلا به مشکلات سلامتی مانند بیماری قلبی، دیابت و سرطان را کاهش دهد. ورزش علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری داشته باشید، می‌تواند به مدیریت وزنتان نیز کمک کند. این مقاله به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه بهترین ورزش ها برای کاهش وزن می تواند کمک کند.

 

بهترین ورزش برای کاهش وزن چیست؟

برخی از تمرینات برای کاهش وزن و عضله سازی موثرتر از سایرین هستند. این به این دلیل است که آنها شدت کاردیو و درخواست عضلانی را با به حرکت درآوردن چندین عضله به طور همزمان ترکیب می کنند. لیست زیر به شما نکاتی را در مورد چگونگی هدایت صحیح روال کاهش وزن ارائه می دهد.

 

  • ورزش هوازی
  • پیاده روی
  •  بدنسازی
  • دوچرخه‌سواری
  • دویدن آهسته و یکنواخت
  • بالا رفتن از پله‌ها
  • شنا
  • طناب زدن

 

اگر به ورزش هایی که در بالا یعنوان نمونه اشاره شد دقت کنید می بینید هر کدام به نوعی با بالا بردن فعالیت بدنی در شما، سوخت و ساز را بیشتر می کنند و در نهایت با تمرینات مداوم و تکرار منظم به کاهش وزن ایده آلی برسید. یک مطالعه تعداد کالری سوزانده شده توسط افراد با شرایط فیزیکی متوسط ​​را پس از راه رفتن با سرعت 5 کیلومتر در ساعت یا پس از دویدن با سرعت 10 کیلومتر در ساعت برای حدود 1 کیلومتر اندازه گیری کرد. نتایج نشان داد افرادی که با سرعت تند راه می رفتند به طور متوسط ​​در هر 2 کیلومتر 100 کالری می سوزاندند. فعالیت بدنی و ورزش اولین دارایی شما برای بهبود سلامتی، مبارزه با بیماری های مزمن، بهبود فرم، توسعه انرژی و بهبود رفاه شماست.

برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

در حال بارگیری کپچا ...