نوشیدنی چربی سوز - فوردی پرو

هشت نوشیدنی چربی سوز برای لاغری

اگر می خواهید چربی بسوزانید لازم است که روزانه دو لیتر آب بنوشید و در کنار آن نیز یکی از این 8 نوشیدنی چربی سوز (نوشیدنی لاغری) را که در این مقاله از فوردی پرو معرفی می کنیم را به رژیمتان اضافه کنید. اگر رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و هر هفته 3 مرتبه ورزش کنید به نتایج دلخواهی خواهید رسید.

1- نوشیدنی لاغری دانه‌های چیا و آب‌لیمو

دانه‌های چیا برای سم زدایی و پاک‌سازی بدن بهترین گزینه هستند. دانه‌های چیا یکی از منابع طبیعی و بزرگ آنتی اکسیدان هستند و در آب کردن چربی های اضافی بدن شما مؤثرند. نوشیدنی دانه‌های چیا و آب‌لیمو، نه‌تنها به شما کمک می‌کند تا به اهداف کاهش وزن خود دست پیدا کنید، بلکه انرژی زیادی هم برای بدن‌تان فراهم می‌کند. این اکسیر چربی سوز را صبح‌ها مصرف کنید. شما می‌توانید آن را داغ یا سرد بنوشید. برای تهیه‌ی نوشیدنی دانه‌های چیا و آب‌لیمو به طریق زیر عمل کنید.
یک قاشق پر از دانه‌های چیا را با آب نصف یک لیمو در یک لیوان آب مخلوط کنید.
این مخلوط را ۱۰ دقیقه در گوشه‌ای قرار دهید و سپس مصرف کنید.

2- نوشیدنی چربی سوز لیموناد تند

زنجبیل فواید بسیاری برای سلامتی بدن دارد. این ماده سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و سوخت‌و‌ساز بدن را افزایش می‌دهد. با افزایش سوخت‌و‌ساز بدن، فرایند هضم سریع تر از معمول رخ می‌دهد. زنجبیل و لیمو در کنار یک دیگر، چربی سوزی بسیار قوی محسوب می‌شوند؛ مخصوصا اگر یک برنامه‌ی ورزشی چربی سوز نیز داشته باشید. شما می‌توانید هر زمان در طول روز که خواستید، این لیموناد را بنوشید.
آب سه لیمو را بگیرید.
یک زنجبیل کوچک را رنده کنید و آن را در آب داغ دم کنید.
وقتی دمنوش زنجبیل شما آماده شد، آب لیمو را اضافه کنید.
ما اضافه کردن شکر به این نوشیدنی را توصیه نمی‌کنیم، اما اگر می‌خواهید آن را شیرین کنید، از کمی عسل استفاده کنید.

نوشیدنی چربی سوز - فوردی پرو

3- نوشیدنی لاغری خیار

برای درست کردن این نوشیدنی خوشمزه و مفید به این مواد نیاز داریم:
۱ لیتر آب سیب (بهتر است از آب سیب طبیعی استفاده کنید)؛
نعناع؛
۱۰۰میلی‌لیتر آب لیمو؛
۱ عدد لیمو؛
یخ.
ابتدا لیموها را حلقه حلقه کنید. سپس آب لیمو و آب سیب را با هم مخلوط کنید و برش‌های لیمو، نعنا و یخ را به آب میوه‌ اضافه کنید و از نوشیدن این معجون گوارا لذت ببرید. می‌توانید این نوشیدنی را همراه با برش‌های سیب بخورید. نوشیدنی رژیمیِ چربی‌سوز، خوشمزه‌تر و ساده‌تر از این می‌خواهید؟!

4- چربی سوزی با آب سیب و دارچین

نوشیدنی آب سیب و دارچین یک نوشیدنی فوق العاده برای افرادی است که می خواهند لاغر شوند و بدنشان را سم زدایی کنند. می توانید روزانه تا یک لیتر از این نوشیدنی مصرف کنید. خبر خوب اینکه سیب و چوب دارچین چندین بار قابل مصرف هستند.
مواد لازم
سیب 1 عدد
چوب دارچین 1 عدد
یخ 1 لیوان
آب 2 لیوان معادل 500 میلی لیتر
روش تهیه
سیب را پوست بگیرید و خرد کنید. آن را به همراه چوب دارچین داخل یک پارچ مناسب بریزید. یخ ها و سپس آب را اضافه کنید. اجازه دهید چند دقیقه استراحت کند تا اینکه یخ ها کاملاً آب شود. این نوشیدنی چربی سوز را در طول روز میل کنید.

نوشیدنی های لاغری - فوردی پرو

5- نوشیدنی ذوب‌کننده‌ی چربی‌ها

اگر این نوشیدنی را زمان رفتن به رختخواب بنوشید، بدن‌تان تحریک می‌شود و در طول شب به‌صورت بی‌سابقه‌ای چربی می‌سوزاند. مخلوط ترکیبات شیمیایی این مواد، مناسب‌ترین ترکیبات برای افزایش سوخت‌و‌ساز بدن هستند و سموم بدن شما را در زمان خواب دفع می‌کنند. تمام این مواد را باهم در مخلوط‌کن بریزید و پیش از خوابیدن، آن را مصرف کنید.
یک دسته جعفری
یک لیمو
یک قاشق غذاخوری سرکه‌ی سیب
یک قاشق چای‌خوری عسل یا زنجبیل
یک قاشق چای‌خوری دارچین
دو فنجان آب

6- معجون لاغری میوه ها

آب نصف يک گريپ فروت + پوست آن
● آب یک عدد نارنگی + پوست آن
● آب یک عدد ليمو ترش + پوست
● یک عدد خيار متوسط بوته ای حلقه حلقه
● چهار برگ نعناع طبيعی با یک فاشق چایخوری پودر نعنا
● آب تميز و فيلتر شده تقريبا ٢ لیتر
طرز تهیه
برای ساختن اين نوشيدنی بی نظیر همه مواد فوق را (با پوست آنها) به قطعات کوچکتر خرد کرده و مخلوط کرده و يک شب در يک پارچ بزرگ بريزيد و در يخچال بگذاريد
روز بعد در طول روز نوش جان کنيد
خواص نوشیدنی
گریپ فروت حاوی آنتی اکسیدانی قوی به نام نارینجنین و سرشار از ويتامين ث می باشد و چربی رو تبديل به سوخت و انرژي می کند
ميوه نارنگی حساس بودن شما را به انسولين بالا برده، قند خون را بالانس کرده و ژن ها را برای سوزاندن چربی تحريک می کند.
ميوه خيار حس سيری بهتان ميدهد و همين طور موجب نفخ کمتر می شود و جلوی جذب آب در بدن را مي گيرد، نعناع تازه نیز هضم و گوارش رو ترويج داده و معده را آرام می کند.

نوشیدنی های چربی سوز - فوردی پرو

7- نوشیدنی چربی سوزی با چای زنجبیل

زنجبیل دمای بدن را افزایش می‌دهد و یک چربی سوز فوق العاده محسوب می‌شود. ترکیبات ترموژنی این ماده تمام بقایای جمع شده در شکم را از بین می‌برد. حتماً می‌دانید که چربی‌های این ناحیه به واسطه کم تحرکی، استرس و مشکلات هورمونی بروز می‌کند. چای زنجبیلی همچنین باعث توقف تولید کورتیزول می‌شود. اگر روز بدی داشته اید و یا اینکه تمام روز را پشت میز کارتان در برابر رایانه می‌نشینید و چاق شده اید حتماً این نوشیدنی لاغری را در برنامه غذایی تان بگنجانید.
مواد لازم:
آب ۱ لیوان معادل ۲۵۰ میلی لیتر
زنجبیل رنده شد ۲ گرم (یک قاشق کوچک)
روش تهیه:
آب را داغ کنید و زمانی که به جوش آمد زیر شعله را خاموش کنید. زنجبیل رنده شده را به آن اضافه کرده و اجازه دهید به مدت ۵ دقیقه دم بکشد. می‌توانید مقداری عسل به نوشیدنی تان اضافه کنید و سریع آن را بنوشید.

8- نوشیدنی چربی سوز گریپ‌فروت و دارچین

این ‌هم یکی دیگر از نوشیدنی‌های محبوب

مواد لازم:
۵۰۰ میلی‌لیتر (نیم لیتر) آب گریپ‌فروت (می‌توانید از آب یک گریپ‌فروت تازه‌‌ استفاده کنید یا آب گریپ‌فروت صنعتی بدون شکر بخرید)؛
۵۰۰ میلی‌لیتر آب گازدار؛
۱ لیوان آب؛
۲ عدد چوب دارچین؛
مقدار خیلی کمی تخم رازیانه؛
برگ نعناع؛
مقداری یخ؛
کمی شکر.
آب، دارچین و شکر را در ظرفی مخلوط کنید و ۵ تا ۱۰ دقیقه روی حرارت بگذارید تا شکر کاملا حل شود و ترکیب به‌صورت شربت دربیاید. شربت را کنار بگذارید تا سرد شود. آب میوه، نعنا و رازیانه را به آن اضافه کنید و در پارچی به همراه یخ با هم مخلوط کنید. نوشیدنی شما آماده است. نوش جان!

دیدگاه ها بسته شده اند.