ورزش در خانه - 4dpro - فوردی پرو

لاغری با ورزش در خانه – بخش اول

ورزش کنید تا لاغر شوید

برای ورزش کردن همیشه نیاز نیست که به باشگاه یا محیطی مانند آن بروید بلکه با ورزش در خانه نیز می توان با داشتن برنامه ای مناسب به تناسب اندام رسید. ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که میزان کاهش وزن را درک می کنید. به همین منظور باید بدانید زمانی که برای کاهش وزن تمرین می کنید، بدن چطور عمل می کند.

برای اینکه در هدف خود یعنی چربی سوزی و کاهش وزن موفق باشید بهتر است یک رژیم غذایی مناسب در کنار ورزش داشته باشید؛ چرا که ترکیب خوبی با ورزش ایجاد می کند و به چربی سوزی سرعت بسزایی می بخشد.

اگر به دنبال این هستیند که اینگونه ورزش ها برایتان خسته کننده نباشد و به یک سرگربی بدل شود، توصیه ما این است که از وسایل ورزشی ای چون 4dpro استفاده کنید.

در اینجا درباره 4dpro بخوانید.

در این مقاله قصد داریم چند نکته درباره ورزش در خانه به شما بگوییم تا در کاهش وزن خود موفق تر عمل کنید.

نکاتی مهم برای ورزش در خانه

  • برنامه منظمی تنظیم کنید.
  • برنامه ورزشی تان حداقل 1 ساعت در روز باشد.
  • حتما صبحانه بخورید.
  • غذاهایی با چربی و کالری پایین بخورید.
  • تا حد امکان غذای بیرونی نخورید.
  • استراحت کافی داشته باشید.

ترکیب ورزش با رژیم غذایی

اگر در کنار برنامه ورزش ای که تنظیم میکنید، یک برنامه رژیم غذایی نیز بریزید، تاثیر بسزایی بر روی لاغری شما خواهد داشت و برنامه شما با سرعت بیشتری شروع به پیشروی میکند. برنامه غذایی معمولا باعث می شود سوخت و ساز بدن شما با سبک ورزش ای که پیش گرفته اید هماهنگ شود؛ چرا که عدم هماهنگ آن مانعی بر سر راه لاغری است. به طور مثال اگر شما برنامه ورزشی خود را شروع کنید و در عین حال در وعده های عذایی روزمره خود غذاهایی با کالری بالا مصرف کنید، تاثیری که ورزش بد بدنتان گذاشته است را از بین می برد. پس دریافتیم که یک برنامه غذایی نیز برای رسیدن به هدف یعنی لاغری لازم است. در این مقاله ما یک رژیم غذایی مناسب به شما ارائه داده ایم که توصیه میکنیم آن را مطالعه کنید. ( به کلمه ” این مقاله ” لینک رژیم غذایی اضافه شود )

ادامه مقاله ورزش در خانه را در بخش دوم بخوانید ( به کلمه ” بخش دوم ” لینک اضافه شود )

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

در حال بارگیری کپچا ...