ورزش کودکان - 4dpro - فوردی پرو

کودکانی که ورزش می کنند باهوش ترند !

در این مقاله از فوردی پرو به مطلبی درباره ورزش و کودکان به شما ارائه میکنیم که حاصل نتایج تحقیقات دانشمندان است:

دانشمندان معتقدند که کودکان ای که ورزش می کنند باهوش ترند. دانشمندان کودکانی که با تایرها در چین ورزش می کنند را بررسی کرده اند رابطه ای بین تغییرات مربوط به تمرین های ورزشی و کسب نمره های عالی کشف کرده اند.

محققان اسپانیایی رابطه ای بین ورزش های فیزیکی و حجم مغز در کودکان یافته اند و به این نتیجه رسیده اند که انجام فعالیت های ورزشی باعث بزرگ شدن مغز می شود.

در سالهای اخیر، مطالعات درباره تاثیرات فعالیت های ورزشی روی مغز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تحقیقات نشان داده است که ورزش های ایروبیک باعث کاهش افسردگی در بزرگسالان می شود. این مطالعات جدید نشان میدهد که سلامتی قلب بر روی ساختار مغز تاثیر می گذارد.

ورزش کودکان - 4dpro - فوردی پرو

آزمایشات انجام شده و نتایج بدست آمده

محققان بیش از 101 کودک چاق با اضافه وزن از گراندا اسپانیا را تحقیق و بررسی کرده اند. کودکان را به دو گروه تقسیم کرده اند: یک گروه شامل کودکانی می شود که فعالیت های ورزشی 3 بار در هفته به مدت 90 دقیقه ورزش می کنند. گروه دوم این کار را نمی کردند. بعد از اتمام رژیم تمرینی، دانشمندان مغز هر شرکت کننده را بررسی کردند. تفاوت بین این دو گروه در عملکرد مغز و یادگیری بوده است.

علاوه بر این، محققان یک آزمایش آکادمیک بر روی کودکان انجام دادند آنها معتقدند که بین تغییرات ورزشی و نمرات عالی در مدرسه رابطه ای وجود دارد.

محققان می گویند که یک رابطه مستقل بین سلامتی قلب و حجم خاکستری مغز در قسمت های مختلف مغز وجود دارد. در صورت صحت، یافته ها حاکی از ورزش به عنوان یک مداخله احتمالی در برابر اثرات منفی چاقی بر مغز کودکان است.

بسیار جالب است که محققان دریافتند که به نظر می رسد فقط تمرین های هوازی این اثر را دارند در حالی که محققان اظهار داشتند که برای افزایش یافته ها، آنها باید مطالعات بیشتری را انجام دهند و به بررسی آنچه در این دانش آموزان در مقیاس طولانی تر اتفاق می افتد بپردازند که این یافته ها می تواند نحوه کار مسئولان بهداشت و آموزش عمومی برای کمک به کودکان را آگاه سازد، در مدرسه عالی است.

نویسنده : جوزف فرنکلی

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

در حال بارگیری کپچا ...