ورزش در خانه - 4dpro - فوردی پرو

لاغری با ورزش در خانه – بخش سوم

در بخش سوم مقاله ورزش در خانه ، به پاسخ دادن به سوالاتی که معمولا در ذهن افراد است، میپردازیم:

چه مدت پس از شروع برنامه ورزش در خانه تغییرات را در می یابیم؟

زمان متوجه شدن تغییرات در افراد متفاوت است؛ چرا که عواملی وجوند دارند که چرخه کاهش وزن شما را مشخص می کنند. شما همچنین روند کاهش وزن را زمانی که شروع به کار می کند، خواهید دید. 

اگر شما تغییراتی شدید در رژیم غذایی و سطح فعالیت خود ایجاد کرده اید، چند هفته اول زمانی است که بیش ترین نتیجه را خواهید دید.مردم هر هفته با 1 تا 2 کیلوگرم شروع می کنند.در اغلب موارد، این کاهش اولیه وزن در واقع افت آب بدن است.

به عنوان مثال، اگر شما ورزش هوازی در خانه را با رژیم غذایی کم کربوهیدرات داشته باشید، گلیکوژن در ماهیچه ها به تدریج کاسته می شود.علاوه بر این، مقداری آب باقی مانده نیز از دست می رود.اما این زمانی نیست که کاهش چربی شروع می شود.به عبارت دیگر، ترازو همیشه بهترین راهنمای شما نیست.

ورزش در خانه

ورزش در خانه و ارتباط آن با سبک زندگی

همانطور که در برنامه ورزشی خود پیشرفت می کنید، توده عضلانیتان نیز ممکن است افزایش یابد.نتایج تمرین های تناسب اندام شما در خانه، در این نقطه آرام به نظر می رسد.

همچنین ارتباط بسیار مهمی بین کاهش وزن و سبک زندگی شما وجود دارد. اگر یک برنامه بسیار پر استرس دارید، کاهش وزن انجام نمی شود. 

شما تفاوتی در سایز لباس و همچنین سلامت کلی خود را خواهید دید.به رغم این احساس است که ورزش بدنی شما در خانه منجر به نتایج گسترده نمی شود.مطمئن شوید که یک حس سلامتی با کاهش وزن دارید.

به تدریج با یک برنامه منظم و رژیم غذایی خوب، بهبودی محسوسی در سلامتی خود خواهید دید و همانطور که در بخش ورزش و تناسب اندام نمناک می خوانید این شامل کاهش سطح کلسترول و فشار خون نیز می شود. بسیار مهم تر از اعداد واقعی است که شما در مقیاس تان می بینید. 

به عبارت دیگر، تمرین های تناسب اندامی در خانه وجود دارند که بسیار موثرتر از بقیه هستند.گنجاندن آن ها در برنامه ورزشی تان می تواند نتایج شدیدی داشته باشد.

ورزش در خانه

ورزش در خانه

اثر ورزش هوازی

ورزش هوازی به معنی بالا بردن ضربان قلب است. این به شما بستگی دارد که در هر فعالیتی که نیاز به مقدار زیادی تلاش دارد، شرکت کنید. شامل دویدن، رقص، پرش با طناب، پروانه یا پیاده روی تند است. زمانی که به دنبال برنامه کاهش چربی خوب هستید، تمرین مقاومت و یا آموزش استقامت همراه با کاردیو به شما کمک خواهد کرد که چاق شوید. تمرین استقامت به شما نیاز دارد تا کمی مقاومت را به شکل وزنه های قوزک پا، نوارهای مقاومت،دمبل اضافه کنید. دلیل اینکه نیاز به تمرین قدرت دارید، این است که شما ماهیچه های بیشتری با این نوع ورزش خواهید ساخت. ( ورزش در خانه فقط شامل مواردی که در بالا گفته شد نیست بلکه ورزش هوازی به عنوان ورزش پایانی در انتهای تمرین باید انجام شود )

دلیل اینکه نیاز به تمرین های قدرتی دارید، این است که ماهیچه های بیشتری با این نوع ورزش خواهید ساخت. هرچه ماهیچه بیشتری داشته باشید، سوخت بدن تان سریع تر خواهد بود.

این یک قانون ساده است اگر می خواهید اندازه خود را تغییر دهید، به ورزش های هوازی نیاز دارید و شکل بدن خود را تغییر می دهید و به آموزش قدرت نیاز دارید.

ورزش در خانه

چگونه انگیزه خود را حفظ کنیم؟

بهترین راه برای با انگیزه ماندن، پی گیری روند پیشرفت با یک نوار اندازه گیری است. کمر، بازوها، باسن، ران و سینه خود را اندازه بگیرید.یک سابقه از خود داشته باشید و نتایج را در هر چند هفته باهم مقایسه کنید. در هنگام تمرین از موسیقی های ملایم و ورزشی استفاده کنید. اگر می توانید برای خود یک شریک پیدا کنید تا ورزش در خانه را باهم انجام دهید. سعی کنید هر هفته برنامه ورزشی خود را جابجا کنید تا تنوع ایجاد شود.

برای خواندن کامل این مقاله از بخش اول بخوانید ( لینک به کلمه ” بخش اول ” اضافه شود )

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

در حال بارگیری کپچا ...