ورزش در خانه - 4dpro - فوردی پرو

لاغری با ورزش در خانه – بخش دوم

در بخش دوم به تمریناتی که باید طی برنامه ورزش در خانه خود انجام دهید، میپردازیم:

تمریناتی برای ورزش در خانه برای کاهش وزن و لاغری

هنگامی که تصمیم گرفتید بدن سالم داشته باشید، می توانید این 10 ورزش مطمئن معرفی شده در بخش ورزش و تناسب اندام نمناک را در خانه برای کاهش وزن اضافه کنید: 

  1. شنا

شنا یک تمرین عالی برای کار کردن کل بدن، به خصوص سینه است .دست هایتان را روی دو طرف سینه خود قرار دهید. در هنگام دراز کشیدن روی دست خود، از وزن بدنتان پشتیبانی کنید. حالا بدن خود را بلند کنید و آن را با خم کردن آرنج به موقعیت شروع پایین ببرید.

شما می توانید این تمرین را برای کار بر روی عضلات سه سر خود با حرکت دادن دست هایتان به کمر خود تغییر دهید.اگر در ابتدا سخت بود می توانید زانوهایتان را خم کنید. 

  1. پل

این یک ورزش ساده است که باید در خانه انجام دهید.به پشت خود دراز بکشید. زانوهایتان را روی زمین خم کنید. سپس باسن خود را بلند کنید و آن را به موقعیت اصلی برگردانید. حداقل 15 بار در یک ست این تمرین را تکرار کنید. 

  1. اسکیت

این یک ورزش هوازی خوب و یک ورزش پا ساده در خانه است. حالت نیمه اسکات داشته باشید. سپس به یک طرف خیز بردارید.پایتان را روی زمین قرار دهید و در طرف دیگر آن را مجددا تکرار کنید. 

  1. پلانک کرال

این ورزش یک ورزش عالی برای عضلات شکم است و یک ورزش کمر خوب در خانه است. بدن خود را به یک موقعیت چوبی با بدن خود بیاورید که توسط انگشتان پا و بازوهای شما حمایت می شود. سپس زانوی خود را به یک طرف تا آرنج در یک طرف قرار دهید. از طرف دیگر تکرار کنید. این باعث می شود که وزن از یک طرف به طرف دیگر تغییر یابد و استقامت و پایداری زیادی به شما بدهد.

  1. اسکات

این یکی از بهترین تمرین های خانگی برای مبتدیان و آموزش های سطح پیشرفته است. پاهای خود را در شروع باز کنید. سپس باسن خود را پایین بکشید، طوری که انگار روی یک صندلی نشسته اید. دقت کنید که زانو تا قوزک پا تکان نخورد. به نقطه شروع برگردید و تکرار کنید. 

  1. لانگ راه رفتن

لانگ یک ورزش ماهیچه ای بزرگ برای پاها است. همچنین بر روی تنه شما هم کار می کند. با پاهای خود شروع کنید. یک قدم بزرگ با پای راست خود بردارید. سپس زانوی چپ را به پایین خم می کند. زانوی خود را به موقعیت شروع قرار دهید و در طرف مقابل آن را تکرار کنید.

ورزش در خانه

تمرینات لاغری برای ورزش در خانه

  1. پرش با طناب

این یکی از آسان ترین تمرین های کاردیو است که در خانه انجام می شود.شما می توانید با یک مجموعه ساده از چرخاندن طناب شروع کنید و سپس به سمت الگوهای پیچیده بروید.

  1. تمدید بازگشت

هم چنین به عنوان سوپرمن هم شناخته می شود، این یک تمرین کمری عالی در خانه است. روی زمین دراز بکشید. سپس یکی از بازوهایتان را در هوا بلند کنید و تا جایی که می توانید پاهای خود را در هوا بالا ببرید.

سرتان را صاف نگه دارید تا یک ضمیمه کامل در پشت خود داشته باشید. چند ثانیه صبر کنید و به موقعیت اولیه برگردید. 

  1. پلانک جانبی

این تمرین دیگری است که برای بازوها، تنه، کمر و پاها تلاش می کند.با دراز کشیدن روی پهلوی خود شروع کنید.آرنج تان را زیر شانه قرار دهید. سپس بدن خود را طوری بالا ببرید که تمام وزن روی انگشتان پا و آرنج قرار گیرد.

حالا بلند شوید و فقط باسن خود را پایین بیاورید.از طرف دیگر مجددا این تمرین را تکرار کنید.

  1. کرانچ

این حرکت برای از دست دادن چربی شکم مناسب است.با راهنمای مناسب متخصص، برایتان مفید است. با دراز کشیدن به پشت خود شروع کنید.

زانوهایتان را خم کنید و دست هایتان را روی سینه و یا پشت سرتان قرار دهید.سپس پشت شکم را عقب بکشید و ماهیچه های آن را منقبض کنید تا تیغه شانه را بلند کنید.

دقت کنید که گردن تان صاف باشد و از بازوهایتان استفاده نکنید، تا بالاتنه تان را بالا بکشید.به موقعیت شروع پایین بروید و دوباره تکرار کنید. 

ادامه مقاله ورزش در خانه را در بخش سوم بخوانید ( به کلمه ” بخش سوم ” لینک اضافه شود )

ورزش در خانه

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

در حال بارگیری کپچا ...