ورزش برای لاغری ران ها

ورزش برای لاغری ران ها

ورزش برای لاغری ران ها به تمرین هایی گفته می شود که انجام مداوم و منظم آنها به تناسب و زیبایی این نواحی کمک زیادی می کند. معمولا یکی از مشکلات اکثر خانم ها و آقایانی که با اضافه وزن مواجه هستند، تجمع چربی در قسمت ران آنها است که باعث شده همواره به دنبال راهی برای آب کردن این چربی ها باشند. این در حالی است که لاغر کردن ران ها در مقایسه یا سایر قسمت های بدن، تا حدودی دشوارتر بوده و چربی های این قسمت معمولا دیرتر از بین می روند. به همین دلیل برنامه و تلاش بیشتری برای خوش فرم شدن ران ها و تناسب آن با سایر اندام ها مورد نیاز می باشد. لذا در ادامه این مطلب، حرکاتی را به عنوان بهترین ورزش برای لاغری ران ها پیشنهاد می کنیم که با انجام آنها می توانید از شر این چربی ها خلاص شوید.

 

پیاده روی روزانه

همیشه قرار نیست برای لاغر شدن ران ها، ورزش های سخت و پیچیده ای انجام دهید. اگر زمان و فرصت لازم برای رفتن به باشگاه را ندارید، می توانید از ساده ترین تمرین ها و حرکات برای کاهش چربی های بدن خود استفاده کنید. پیاده روی روزانه یکی از اقدامات بسیار سودمندی است که تداوم آن، تاثیر قابل توجهی در کاهش وزن و لاغری ران و باسن دارد. به همین منظور، بهتر است روزانه کمتر از خودرو استفاده کنید و مقداری از مسیر رفت و آمد خود را پیاده طی نمائید. اثر پیاده روی به طور مستقیم روی ران و باسن بوده و تنها پس از مدت کوتاهی می توانید شاهد خوش فرم شدن پاها و کاهش چربی های تجمع یافته در این قسمت باشید.

 

بالا رفتن از پله‌

پله نوردی نیز همانند پیاده روی، ساده ترین ورزش برای لاغری ران ها است که تاثیر آن بر روی چربی های ران ها بوده و باعث کالری سوزی شدید در این ناحیه از بدن می شود. بنابراین در صورتی که منزل یا محل کار شما در طبقه بالای یک ساختمان قرار گرفته، توصیه می شود؛ رفت و آمد از پله ها را جایگزین آسانسور کنید تا ران های شما سریع تر به فرم زیبا و دلخواهتان برسند. دقت داشته باشید که بالا رفتن از پله هیچ مشکلی برای زانوها به ایجاد نمی کند اما پایین آمدن باعث وارد آمدن فشار زیادی به زانوها خواهد شد.

 

دویدن روی سطح شیب ‌دار

همانطور که می دانید و پیش تر نیز اشاره شد، پیاده روی، بهترین ورزش برای بهبود وضعیت بدن، کاهش چربی ها، سلامت قلب و زیباتر شدن فرم عضلات است که از این میان، تاثیر زیادی در کاهش چربی های ران ها دارد. اما دیگر راهکار یا ورزش برای لاغری ران ها که به واسطه آن، پاهایی عضلانی و زیبا خواهید داشت، دویدن روی سطوح دارای شیب است که در مقایسه با راه رفتن، زودتر شما را به نتیجه مورد نظر می رساند.

 

حرکت لانج جانبی

علاوه بر موارد فوق، یکسری حرکات ورزشی مفید برای از بین بردن چربی‌ ران نیز وجود دارند که یکی از آنها لانج جانبی است. برای انجام این حرکت، باید از توانایی و تعادل لازم برخوردار باشید. در ابتدا، پاها را کمی بیشتر از عرض شانه باز کرده و دست ها را در مقابل بدن خود بگیرید. اکنون با خم کردن یکی از زانوهای خود، بدن را به سمت دیگر متمایل کنید. با انجام این ست و به همین ترتیب، این حرکت را روی پای دیگر خود اجرا کنید.

 

لیفت ساق پا با دمبل

لیفت ساق پا یک ورزش برای لاغری ران ها است که تاثیر فوق العاده ای بر فرم عضلات این ناحیه دارد. برای شروع، پاها را به اندازه عرض شانه باز کرده و همزمانی که دمبل ها را در هر دو دست گرفته اید، به آرامی و با کمر صاف، خم شده و دست ها را تا پایین پاهایتان بکشید. سپس مجددأ ایستاده و این حرکت را تکرار کنید.

 

حرکت اسکوات

اگر تاکنون اسکوات را انجام نداده و مبتدی هستید، بهتر است در ابتدا بدون وزنه تمرین کنید. اما در صورتی که به شکل حرفه ای ورزش می کنید، انجام اسکوات با وزنه، نتیجه بهتری دارد. برای انجام این حرکت، پاها را به اندازه عرض لگن باز کرده و ماهیچه شکم را سفت کنید. سپس همانطور که بالاتنه صاف است، پاها را خم و به آرامی به طرف پایین حرکت کرده تا جایی که عضلات ران شما موازی زمین باشد. پس از 20 ثانیه به حال اول بازگشته و مجددأ این ورزش برای لاغری ران ها را تکرار کنید.

برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

در حال بارگیری کپچا ...