کش بدنسازی-http://4dpro.ir/

کش بدنسازی و تقویت عضلات بازو !

برای خیلی‌ها شاید مقدور نباشد برای تقویت عضلات و فرم دادن به آن به باشگاه مراجعه کنند، دور بودن باشگاه، خستگی یک روز کاری و عدم تمایل به گیر افتادن در ترافیک و …. خیلی موارد دیگه که مانع از رفتن شما به باشگاه شود، اما اگر همچنان مصمم به ورزش بدنسازی هستید، خصوصا تقویت عضلات بازو ما در این مطلب ۶ حرکت با کش بدنسازی برای تقویت عضلات بازو را به شما معرفی می‌کنیم.

تمرین با کش بدنسازی برای تقویت عضلات بازو

دو سر بازو با کش بدنسازی

تمرین با کش بدنسازی برای تقویت عضلات بازو

بایستید، یکی از پاها را جلوتر قرار دهید و کش را زیر پای‌تان نگه دارید، دستگیره کش بدنسازی را با دستان در جلو بدن نگه دارید، به نحوی که دست‌ها کاملا کشیده باشند و کف دست‌ها به سمت بالا باشند. سپس کش را به سمت بالا، یعنی شانه‌هایتان بکشید و به آرامی آن‌ها را به نقطه شروع برگردانید. حرکت را برای هر دو دست تکرار کنید.

حرکت دوم برای دو سر بازو

تمرین با کش بدنسازی برای تقویت عضلات بازو

کش بدنسازی را در یک ارتفاع متوسط، حدود ارتفاع زانو، در جلوی خود محکم کنید، سپس با دستانی کشیده دستگیره‌های کش را روبروی خود نگه دارید. در ادامه دست‌ها را به سمت خودتان بکشید و به آرامی به نقطه شروع برگردانید. دقت کنید در این حرکت نباید شانه‌هایتان حرکتی داشته باشد.

آموزش تمرینات بدنسازی با کش برای عضلات دست و پا

تقویت عضله سه سر بازو با کش بدنسازی

تمرین با کش بدنسازی برای تقویت عضلات بازو

کش را در پایین‌‎ترین ارتفاع محکم کنید، سپس دستگیره کش را از پشت سر نگه دارید، آرنج‌ها را تا زوایه ۹۰ درجه خم کنید، سپس کش را به طرف بالای سر بکشید و آرام به نقطه شروع برگردانید، زاویه آرنج نباید بیشتر از ۹۰ درجه خم شود و در حین حرکت نباید آرنج‌های‌تان حرکت اضافی داشته باشند.

حرکت چهارم برای سه سر بازو

تمرین با کش بدنسازی برای تقویت عضلات بازو

کش بدنسازی را در بالاترین ارتفاع جلو خوتان محکم کنید. سپس با حفظ زاویه ۹۰ درجه آرنج در جلو شکم، کش را نگه دارید به نحوی که اگر با دو دست انجام می‌دهید کف هر دو دست روبروی هم باشد، در ادامه کش را رو به عقب بکشید و به نقطه شروع برگردید. دقت داشته باشید نباید شانه‌هایتان را حرکت دهید.

تقویت مچ دست با کش بدنسازی

حرکت اول برای تقویت مچ با کش بدنسازی

تمرین با کش بدنسازی برای تقویت عضلات بازو

روی یک صندلی یا نیمکت بشینید، کش را زیر پای خود محکم نگه دارید و همانند تصویر، دستان را روی پا بگذارید و دستگیره کش را بالای زانو خود در دست بگیرید، سپس مچ دست را رو به بالا حرکت دهید و به آرامی به نقطه اول برگردانید.

حرکت دوم مچ

تمرین با کش بدنسازی برای تقویت عضلات بازو

 

مانند حرکت قبل بنشنید، در این حرکت دست را طوری نگه دارید که کف دست رو به زمنین باشد، سپس کش را در دست بگیرید و آن را به سمت بالا حرکت دهید. در این تمرین از حرکات اضافی مچ یا

آرنج خودداری کنید

4dpro

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

در حال بارگیری کپچا ...