هرم 4D PRO

بازسازی تمرینات بدنسازی در 4D PRO

4D PRO و تمرینات برنسازی

هرم 4D PRO بدین منظور تهیه شد تا بدون اینکه مربیان ما مجبور باشند تا از ماهیت اصیل فردی خود صرف نظر کنند، آموزش با کیفیت را در اختیار داشته باشند.

 ما می خواهیم انتقال دانش همواره در سطحی انجام شود که مربیان ما در آن راحت هستند. (فوردی پرو)

به عنوان مثال:

اگر در پایان یک جلسه، چیز زیادی نفهمیده باشید به جز اینکه 4D PRO بسیار مفرح است، همین برای توصیف کردن 4D PRO کافیست. هیچ کس نمی تواند تفریحی که شما با 4D PRO دارید را زیر سوال ببرد.

اگر بخواهید مزیت محدوده حرکتی آزاد 4D PRO را توضیح دهید، احتمالا باید بیشتر در مباحثات شرکت کنید. اگر بخواهید در مورد تمرین پر سرعت در حالت F صحبت کنید، باید اطلاعات کاملی در مورد ویژگی های تمرینات سرعت داشته باشید، و … .

بیایید نگاه مختصری به بحث هایی که در هرم وجود دارند داشته باشیم:

هنگامی که در مورد انقباض همزمان صحبت می کنیم، تعاریف کتابی از همگرایی و واگرایی را رد می کنیم (به بخش انقباض واگرا مراجعه کنید) و هر عضله را از نظر کارکردی به عنوان یک واحد جامع قدرتمند در نظر می گیریم که می تواند هر دو نقش واگرایی و همگرایی را برای انجام دادن وظیفه پیچیده حرکت انجام دهد.

فرمول F=m x a نشان می دهد که نیزوی (F) مورد نیاز برای انجام یک تمرین با وزن بدن شما (m)، در صورتی افزایش می یابد که شما شتاب بدن خود را از طریق افزایش یا کاهش سرعت حرکاتتان افزایش دهید. مثال: شما 80 کیلوگرم وزن دارید. بنابراین شما نیاز به نیرویی معادل 80 کیلوگرم دارید تا بتوانید 80 کیلوگرم را نگه دارید. اما به محض اینکه حرکت می کنید، باید شتاب را بسیازید، و نیروی شما باید افزایش یابد. این کار را با ایستادن روی یک ترازو و بالا و پایین آوردن پاها و خم کردن زانوهایتان امتحان کنید. خواهید دید که ترازو وزن های بسیار بیشتری از 80 را نشان خواهد داد. این درست همان سطوح بالاتری از انرژی است. این دقیقا همان اتفاقی است که در حین تمرین با 4D PRO در حالت سینوسی (S) رخ می دهد.

زمان بندی واکنشی برای یک حرکت سالم و کارآمد ضروری است (بخش 4).

کنترل، زیربنای بی چون و چرای عملکرد ایمن و دقیق است. اگرچه خروجی نیرو مسئولیت حالت همگرای حرکت را بر عهده دارد، حالت واگرا (نظیر فرود آمدن در هر گام) فقط به کنترل مربوط می شود. دستگاه 4D PRO از طریق طولانی کردن فرودها، آنها را تقویت می کند. این کار بهتر از هر سیستم دیگری می تواند کنترل حرکت را تمرین دهد.

کنترل محوری در مقابل ثبات محوری … احتمالا یکی از بحث برانگیزترین یافته ها در عرصه ورزش است (بخش 3).

مطالب خواندنی :هماهنگی عضلات و مغز در 4D PRO !؟

و در نهایت، تمرین در زمان مصدومیت. این امر نیازمند دانشی است که ما در دوره های پیشرفته توانبخشی به ارائه آن می پردازیم.

تمام این ویژگی ها به شکلی منحصر به فرد، هوشمندی دستگاه عصبی-عضله ای ما را نشان می دهند. آنها منحصر به تمرینات ارتجاعی و بنابراین منحصر به 4D PRO هستند. بدین ترتیب، شما می توانید در این هرم بالا و پایین بروید و همواره در حوزه های مورد علاقه تان به بحث و گفتگو بپردازید.

در عین حال، اگرچه 4D PRO یک ابزار واقعا ویژه است، سوال مربوط به معنادار بودن هر یک از این مفاهیم باید همواره یکی از بخش های اصلی در ارزیابی هر ایده تمرینی باشد.

4D PRO 

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

در حال بارگیری کپچا ...