ورزش فوردی پرو

زمان بندی واکنشی و تمرین نیام در 4Dpro !?

زمان بندی واکنشی یکی از مهمترین عناصر در تمرینات است.

زمان بندی واکنشی در 4Dpro

بیایید آن را با پرش بر روی ترامپولین مقایسه کنیم: پرش موثر تنها زمانی ممکن می شود که فشار متقابل درست در لحظه فرود آمدن وارد شود. اگر آن لحظه را از دست بدهید، نمی توانید شتاب لازم را بدست آورید. (فوردی پرو )

قدم زدن، دویدن، پریدن، پرتاب کردن، شنا کردن؛ همه اینها دارای ریتم هایی مخصوص به خود هستند که در آنها کارایی به حداکثر می رسد.

مثال: اگر در حین راه رفتن، در لحظات مناسب برای ضربه پاشنه، برداشتن گام و … این کارها را انجام ندهید، ریتم راه رفتن مختل می شود، و عملکرد شما بهینه نخواهد بود. هر چه زمانبندی کم دقت تر باشد، احتمال مصدومیت بیشتر می شود. انجام تمرین در سیستم های خشک نیازمند ریتم چندانی نیست؛ به عنوان مثال در هنگام استفاده از دمبل، می توانید چرخه حرکت را در زمان و مکانی که می خواهید متوقف کنید، اما این کار در هنگام دویدن، پریدن، و انجام تمرینات با دستگاه تمرین تعلیقی 4D PRO ممکن نیست.

زمان بندی واکنشی در 4Dpro

بدین ترتیب، با هر نوسان در دستگاه تمرینی 4D PRO، مهارت زمان بندی خود را نیز به عنوان یکی از مهمترین مهارت های هماهنگ کننده در کل بدن تقویت خواهید کرد.

تمرین نیام

تمرین نیام در 4Dpro

اکثر ما پیش از این نیام را در آشپزخانه دیده ایم و آن را لمس کرده ایم. نیام همان پوشش نازک و شفاف روی گوشت (که در واقع عضله است) می باشد. نیام نه تنها دور و درون تمام عضلات وجود دارد، بلکه در حقیقت کل بدن را همچون یک لباس سرتاسری احاطه کرده است و انگشتان دست و پا و سر را نیز می پوشاند. نیام از کلاژن ساخته شده است و دارای گیرنده های درد و رگ های خونی است. نیام همواره با عضله در تعامل است: اگر عضله آسیب دیده باشد، خسته باشد و یا بدون انرژی باشد، نیام آن درد خواهد داشت. اگر نیام آسیب دیده باشد و درد داشته باشد، عضله خسته و گرفته به نظر می رسد. شیوه کشش دکتر غروی از این تعامل استفاده می کند و اساسا از کشش عضله اجتناب کرده، در عوض کشش نیام را جایگزین آن می نماید. بر اساس تجارب شخصی دکتر غروی، کشش نیام دارای نرخ موفقیت صد درصدی در درمان سندرم های درد ناشناخته سیستم عضلانی اسکلتی است که آسیب های ساختاری در آنها دیده نشده است.

مطالب خواندنی : ثبات محوری در مقابل کنترل محوری ?

تمرین نیام در 4Dpro

برای مدت زمانی طولانی، اهمیت چندانی به نقش نیام داده نمی شد. اما با توجه به پیشرفت ها در پژوهش های مرتبط با نیام، نقش نیام در درمان ها و تمرینات بیشتر و بیشتر شده است. یکی از یافته های پژوهش ها این است که کشش ارتجاعی غیرفعال نیام احتمالا یک محرک موثر برای شکل گیری فیبرهای کلاژن جدید است. این مسئله مشخصا در درمان سلولیت کاربرد دارد، زیرا فیبرهای کلاژن فرسوده را نمی توان از طریق تمرین محکم کرد، اما می توان آنها را با فیبرهای جدید جایگزین نمود. مثال: عضلات داخلی ران اسب سواران قوی تر و محکم تر از سایر افراد است، که به علت وجود ایلیوتیبیال بند در خارج از ران می باشد.

به گفته دکتر غروی: «دلایل بسیار زیادی وجود دارد تا باور کنیم که 4D PRO یک همراه فعال موثر برای پیشگیری و درمان سلولیت است».

4Dpro

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

در حال بارگیری کپچا ...