حرکات ورزشی با کش برای شکم

حرکات ورزشی با کش برای شکم

امروزه حرکات ورزشی با کش برای شکم و سایر قسمت های بدن بسیار روتین و کاربردی شده است و فعالیت های ورزشی را استاندارد کرده است. کش ورزشی امروزه در بازار نمونه های متنوعی موجود می باشد که افراد از آنها برای تمرینات ورزشی خود در تمامی سطح های مختلف در خانه و یا باشگاه های ورزش از آن استفاده می کنند. اما ما به شما توصیه می کنیم که استاندارد ترین و مرغوب ترین نمونه ی کش های ورزشی را برای تمرینات خود استفاده کنید که کش ورزشی فوردی پرو عالی ترین انتخاب برای شما می باشد.

یکی از دغدغه های بسیاری از افراد آن است که نمی توانند به باشگاه های ورزشی بروند و برای سلامتی و عضله سازی بدن خود ورزش کنند در این حالت بهترین راه حل بجای آنکه ورزش کردن را حذف کنند پیشنهاد می کنیم برای یکبار که هم شده از کش ورزشی استفاده کنند و معجزه کاربرد و مزایای آن را ببینند.

برای شما ابتدا روی بحث ورزش کردن و عضله سازی برای شکم با استفاده از کش ورزشی فوردی پرو صحبت می کنیم چرا که چالش همه ی افراد مبحث شکم می باشد .

تمرینات ورزشی با کش برای شکم

معمولاً شکم شما اولین جایی است که چربی را ذخیره می کند و این موضوع در اندام زنان، برای ران و باسن نیز اضافه تر خواهد بود. بنابراین جای تعجب نیست که افرادی را مشاهده کنید که با اندام لاغرشان دارای شکم بزرگ و ران و باسن های نامتعادل باشند.

هنگامی که این موارد را ببینید قطعا تجویز می کنید که حتما می بایست چربی های اضافه را آب کنند . همانطور که می دانید برای شروع ورزش کردن از صفر قطعا خستگی ها و فشارهای زیادی بر بدن وارد می شود که بسیاری از افراد هنگامی که این فشارهای اولیه و دردهای ابتدایی را درک می کنند امکان دارد از ادامه ی ورزش کردن و چربی سوزی اندام های بدنشان منصرف شوند. برای آنکه دچار دلسردی و فشارهای وراده هنگام ورزش کردن نشوید حتما از کش ورزشی فوردی پرو استفاده کنید چرا خود معجزه واقعی می باشد.

 

اولین اقدام در حرکات ورزشی برای تخت کردن شکم

هنگامی که شکمی چاق است و به همراه آن می تواند ران ها و باسن های بزرگ و چاقی به وجود بیایید ا.لید اقدامی که می بایست انجام دهید میزان کاری دریافتی بدن را کاهش دهید.

همانطور که می دانید چربی های شکم به سختی آب می شوند و لازم است که در کنار یک رژیم مناسب کالری، تمرینات مناسب شکمی را انجام دهید.

 

تمرین عضلات شکم با کش ورزشی

کرانچ با رانش به جلو

یکی از قدیمی ترین و موثرترین حرکت ورزشی برای عضله سازی شکم کرانچ می باشد که امروزه از مفیدترین حرکات ورزشی با کش برای شکم می باشد . گاهی افراد تازه کار کرانچ را با دراز و نشست اشتباه می گیرند که باید بگویم این دو حرکت یک کاربرد را بر روی شکم اجرا می کنند اما بهترین و بی خطر ترین حرکت کرانچ می باشد.

شما در حرکت کرانچ بصورت کامل روی زمین دراز نمی کشید، اما در دراز و نشست شما می بایست کامل روی زمین دراز کشیده باشید و بهتر است بدانید که دراز و نشست به ستون فقرات شما فشار و آسیب های جدی وارد می کند که این خطر ها در حرکت ورزشی کرانچ وجود ندارد.

ابتدا حرکت ورزشی کرانچ را توضیح می دهیم و بعد این حرکت را با کش ورزشی فوردی پرو جایگزین می کنیم.

حرکت ورزشی کرانچ برای شکم

نحوه انجام کرانچ

  • ابتدا به پشت  بر روی زمین دراز بکشید
  • زانوهای خود را جمع و بهم نزدیک کنید بطوری که مچ پاها بهم چسبیده باشد.

نکته: هنگامی که زانوهای خود را خم می کنید اصلا نباید لگن و باسن را از روی زمین بلند کنید

  • دستان شما هم می تواند روی شک بصورت ضربدری باشد و هم در پشت گوش ها یا پشت سرتان قرار بگیرد.
  • در این مرحله شانه های خود را از زمین بلند کنید و بصورت نیمه همانند تصویر بنشینید.

نکته : پایین تنه نباید از زمین جدا باشد و تنها عضلات شکمی شما درگیر این حرکت ورزشی خواهند بود که پس یک مکث دو ثانیه ای می توانید به حالت ابتدایی خود باز گردید.

حرکت ورزشی کرانچ با کش برای شکم

حرکت ورزشی کرانچ با کش برای شکم

  1. کش فوردی پرو خود را به پایین درب ببندید.
  2. دو سر کش ورزشی فوردی پرو را به یک دسته قلاب کنید.
  3. به پشت در حالت کرانچ دراز بکشید و دسته را با هر دو دست درست بالای شکم خود بگیرید. مطمئن شوید که کش در ابتدا کمی کشیده شده باشد.
  4. زانوهای خود را خم و کمی از هم باز نگه دارید و همچنین پاهای خود را صاف روی زمین نگه دارید.
  5. دسته را بین پاهای خود فشار دهید، دست های خود را کاملا در حالت کشیده قرار دهید و نباید خم شده باشند و در نهایت سر و شانه های خود را از زمین بلند کنید.
  6. به حالت اولیه برگردید و تکرار کنید.

نتیجه گیری :

حرکات ورزشی با کش برای شکم با خاصیت الاستیک کش نتایج دریافتی شما برای عضله سازی را افزایش می دهد. افزایش مقاومت تمرینات شکمی بسیار دشوار است که کش ورزشی این سختی ها را کاهش می دهد.

از ویژگی های مهم کش های ورزشی فوردی پرو آن است که می توانید آن ها را هر جا که می روید، حتی در یک چمدان با خود ببرید.

برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

در حال بارگیری کپچا ...