ورزش های مناسب دختران نوجوان-فوردی پرو

شش ورزش عالی برای دختران نوجوان (2)

در این مقاله از فوردی پرو به ارائه ی سایر ورزش های مناسب برای دختران نوجوان می پردازیم. با ما همراه باشید.

نتبال برای دختران نوجوان

زمین بازی و قواعد بازینتبال بسیار شبیه به ورزش بسکتبال است به جز این که باید بگوئیم ورزش نتبال اختصاصاً ورزش خانم ها محسوب می شود. در این بازی هفت نفر در تیم هستند و قاعده بازی بدین صورت است که فقط به مدت 3 ثانیه می توانید توپ را در دستتان نگه دارید. با وجود قواعد و قوانین مخصوص به احتمال بروز حوادث در زمین نتبال بسیار کم است. یک موضوع جالب این است که خانم ها این ورزش را با پراهن انجام می دهند. پس خیلی از دختران نوجوان با این تصور که با پیراهن های زیبا می توانند نتبال بازی کنند به این ورزش روی می آوردند.

دومیدانی

دومیدانی بهترین ورزش است. ورزش های دومیدانی شامل دو، پرش و پرتاب می شود که همه ی آنها با هم در هماهنگی نقش دارند.

باید خاطر نشان کنیم که فعالیت فیزیکی در سرتاسر زندگی لازم و ضروری است، اما همین که ما بزرگتر می شویم ورزش ها و فعالیت های باشگاهی

 

ورزش های مناسب دختران نوجوان-فوردی پرو

 

اهمیت خود را از دست می دهند. تقریباً 70% دختران و پسران جوان خیلی زود ورزش را ترک می کنند که خودشان به زودی ضررهای ترک آن را می سنجند. ورزش کردن باعث می شود دختران احساس خوبی در مورد خودشان داشته باشند، اعتماد به نفسشان زیاد بشود و همچنین به آنها کمک می کند تا در دوران فراغت خود به فعالیت های سالم بپردازند.

ژیمناستیک

ژیمناستیک یکی از ورزش‌های موردعلاقه بانوان و دختران نوجوان است؛ زنان به علت ظرافت‌های خاص و انعطاف‌پذیری که در بدنشان دارند؛ برای ورزش ژیمناستیک مناسب‌ترند.  در ورزش ژیمناستیک هر فرد به تنهایی اجرا دارد؛ اما در برخی زمینه‌ها این ورزش یک ورزش گروهی به‌حساب می‌آید و در قالب یک تیم به مسابقات می‌روند. این ورزش علاوه بر سلامت جسمی و تناسب‌اندام باعث می‌شود؛ اعتمادبه‌نفس بانوان بیشتر شود. زنان می‌توانند از سنین خیلی کم وارد این رشته ورزشی شده و از لحاظ جسمی و روحی از این ورزش در کنار دوستانشان لذت ببرند.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

در حال بارگیری کپچا ...