4Dpro

لانداها , قلب تپنده دستگاه 4D PRO

لانداها طناب های انحصاری دستگاه 4Dpro میباشند که با وجود آنها میتوان حرکات ورزشی کششی و متفاوت را با این دستکاه انجام داد .

بدون طناب های انحصاری لاندا، دستگاه 4D PRO نمی توانست اینچنین باشد. این لانداهای ارتجاعی هستند که تحمل کل وزن بدن و شتاب دادن به آن در طول تمرین را ممکن می سازند. علاوه بر این، آنها حرکت آزادانه یا دارای مقاومت در فضای سه بعدی را امکان پذیر می کنند.(فوردی پرو )

بسیار عجیب است که پیش از این، هرگز چنین ابزاری در صنعت ورزش و بدنسازی در سرتاسر جهان وجود نداشته است!

طناب های انحصاری 4Dpro

لانداها , قلب تپنده دستگاه 4D PRO

لانداهای دستگاه تمرینی 4D PRO، بخش پوشیدنی آن است و به علت کارکردشان باید پس از مدتی جایگزین شوند، درست همانند لاستیک های خودرو که هر از گاهی نیاز به تعویض دارند. در بخش دهم می توانید با شیوه های طولانی تر کردن طول عمر لانداها آشنا شوید.

بهترین شکل توصیف نحوه شتاب گرفتن وزن بدن توسط لانداها ، از طریق خاصیتی است که در هنگام جهش روی ترامپولین وجود دارد. بنابراین با دستگاه 4D PRO می توانید خود را از ارتفاعات بسیار بلندتری رها کنید و در نتیجه در حالتی بی خطر به سطوح بالاتری از انرژی در هنگام برگشت به بالا برسید. از طرف دیگر، لانداها به علت داشتن منحنی نیروی طبیعی نرم، ورود افراد به حوزه تمرینات تعلیقی و شناور را تسهیل می کنند، خواه کاربر در دوره بهبود پس از مصدومیت باشد و خواه پس از سالها عدم فعالیت، تمرینات فیزیکی را آغاز کرده باشد.

در نهایت، به نظر می رسد ویژگی های ارتجاعی  این تمرینات دارای اثر مثبتی بر تولید کلاژن در عضلات و بافت زیرپوستی است. این بدان معناست که دستگاه تمرینی 4D PRO می تواند سلاح موثری در برابر بیماری سلولیت (عفونت بافت همبند) باشد.

حالت های S، F و A

اینها حالت هایی هستند که تمرینات می توانند در آنها به اجرا در آیند. این حالت ها دارای الگوها و پروفایل های متفاوت هستند. در حالت S (سینوسی)، بدن همانند یک منحنی سینوسی به طور مساوی به بالا و پایین نوسان می یابد.

حالت های مختلف 4Dpro

در حالت F، ریتم درونی لانداها توسط یک فرکانس بالاتر تعیین می شود. مرکز ثقل بدن در یک ارتفاع باقی می ماند، در حالیکه اعضای بدن با حداکثر سرعت حرکت می کنند . لانداها به این حرکت کمک می کنند و باعث میشوند که تعداد حرکات به قدری زیاد باشد که عضله شروع به خسته شدن نکند.

مطالب خواندنی :4Dpro چیست و نحوه عملکرد آن چگونه است !؟

در حالت A , بدن در حالتی آزاد از بالاترین نقطه (به عنوان مثال از حالت ایستاده ) به درون 4Dpro سقوط میکند . تنها با یک فشار معکوس در زمان مناسب می تواند مجددا خود را به حالت ایستاده برگردانید . حالت A , نوع بسیار شدیدی ار حالت S است .

 

4Dpro

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

در حال بارگیری کپچا ...