چگونه هنگام پیاده روی شکم خود را لاغر کنیم

چگونه هنگام پیاده روی شکم خود را لاغر کنیم

اینکه چگونه هنگام پیاده روی شکم خود را لاغر کنیم ؟ سوالی است که خیلی از افرادی که می خواهند شروع به پیاده روی کند پی ش می آید. درواقع  پیاده روی در حالی که یک ورزش طبیعی است تقریبا جرکتی خودکار است که همه ی ما در طول روز آن را انجام می دهیم. اما اینکه آیا می تواند به ما کمک کند تا شکمی تخت و صاف تر داشته باشیم ؟

اگر پاسخ بالا، بله باشد پس نیاز است تا راهنمایی ها و آموزش هایی در این مورد داشته باشیم تا بتوانیم با پیاده روی منظم به یک شکم صاف برسیم.

 

چگونه هنگام راه رفتن شکمی صاف پیدا کنیم؟

 

1. هنگام راه رفتن شکم خود را ببندید

اولین پاسخی که به شما در سوال چگونه هنگام پیاده روی شکم خود را لاغر کنیم ؟ می توانیم بدهیم همین بستن شکم است.

درواقع منقبض کردن عضلات شکم در حین پیاده روی، می تواند همان نقش بستن شکم با شکم بند را داشته باشد. افرادی که شکم خود را در زمان های پیاده روی شل نگه میدارند قطعا نمی توانند شکم صافی را تجربه کنند.

2. نوشیدن یک و نیم لیتر آب در روز

اینکه چگونه هنگام پیاده روی شکم خود را لاغر کنیم در نوشیدن آب پاسخش نهفته است و آب نقشی مهمی در رابطه با شکم صاف و تخت دارد. هنگامی که شما به میزان کافی به بدن آب برسانید سوخت و ساز بدن متعادل شده و در هنگام پیاده روی بدن با بی آبی مواجه نخواهد بود. بیش از 80 درصد بدن از آب تشکیل شده است پس بخش اعظم نیازهای ما با آب رفع خواهد شد. هنگامی که بدن به آندازه کافی آب داشته باشد قطعا استحکام پوست بیشتر خواهد شد.

 

3. قرار دادن یک رژیم غذایی متنوع و متعادل در تغذیه خود

هنگامی که پیاده روی می کنید بدن شما تقریبا 250 کالری را می سوزاند، بنابراین اگر واقعا خواستار آن هستید که هر چه زودتر یک شکم صاف داشته باشید نیاز است که در کنار ورزش پیاده روی به تغذیه خود اهمیت دهید.

سرعت گام برداشتن در هنگام انجام پیاده روی موضوع بسیار مهمی است و شما نمی توانید با هر سرعتی که دلتان خواست پیاده روی کنید. درواقع تنظیم یک سرعت ثابت برای جلسات متمادی شما را به یک شکم صاف خواهد رساند که درواقع کلید پیروزی شما خواهد بود.   همینطور برای آنکه پیاده روی با سرعت ثابت بر روی متابولیسم شما داشته باشد می بایست حداقل در کمترین حالت سه بار در هفته تکرار شود.

 

4. خوب نفس بکشید تا شکم خود را بسازید

نحوه ی درست نفس کشیدن در پیاده روی خیلی موثر است درواقع اگر پیاده روی را به قصد صاف کردن شکم و آب کردن چربی های شکم انجام می دهید باید اصولی نفس بکشید. شاید بگوید اصولی نفس کشیدن دیگر چطور است. همه ما در هر ثانیه و لحظه نفس می کشیم اما نه درست . تنفس درست آن است که از راه بینی عمل دم و نفس کشیدن را انجام دهید بطوری که شکم به سمت جلو هدایت شود بعد بازدم از طریق دهان انجام شود و همزمان شکم به سمت کمر کشیده می شود. در این حالت حتما شکم شما بسته باشد .

 

 

جلسات پیاده روی برای آب کردن چربی های شکم چگونه باید باشد؟

هر روز یا حداقل 3 تا 4 بار در هفته به مدت 45 دقیقه تا 1 ساعت با سرعت تند و ثابت قدم بزنید. این جلسات به بدن اجازه می‌دهد تا چربی‌های انباشته شده روی شکم و باسن را بسوزاند تا به سرعت ظاهری باریک و سفت به دست آورد.

از اینکه چقدر سریع با این فعالیت احساس راحتی می کنید شگفت زده خواهید شد و می توانید در حین رسیدن به هدف خود از آن نهایت لذت را ببرید. با این نوع پیاده روی، حداکثر کالری را از دست خواهید داد،

 

حوصله پیاده روی ندارید؟

اگر تا به اینجای کار متوجه شدید که برای پاسخ سوال چگونه هنگام پیاده روی شکم خود را لاغر کنیم ؟ حوصله ندارید راه حلی آسان برایتان کشف شده است. شما می توانید یک کش ورزی فوردی پرو را تهیه کنید و با دستوراتی که به شما در آن داده می شود در خانه خود بصورت ثابت یک فعالیت در حد پیاده روی را طراحی کنید.

 

نتیجه گیری:

پیاده روی نه تنها می تواند در سلامت تناسب اندام های شما موثر و مفید واقع شود، بلکه از نظر اقتصادی توجیح دارد. درواقع شما با تهیه کردن تنها یک کفش مناسب می توانید این فعالیت ورزشی را در هر جایی در کنار دریاچه، جنگل، پارک ها و سایر فضاها اجرایی کنید.

وقتی بدانید با چندین جلسه پیاده روی کردن می توانید خطر ابتلا به بیماری های فلبی و عروقی و همچنین بیماری های دیابتی را کاهش دهید بدون از دادن حتی یک ثانیه آن را آغاز خواهید کرد.

برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

در حال بارگیری کپچا ...